vrijdag 18 april 2014

Dit ben ik!

Hallo iedereen,
Welkom op mijn blog, ja ik ben nieuw in bloggerland!
Ik zou graag iets over mezelf willen vertellen, maar dat word dan een doodsaai verhaal, dat denk ik tenminste aangezien ik niet zou weten wat nuttig is om te weten over mij.
Daarom ga ik voor jullie de 'Get to know me tag doen.'
Veel plezier met lezen!




Geboortejaar: Ik ben geboren in 1999! Op dit moment ben ik nog 14 jaar oud. :p

Hoe lang ben je? Eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe lang ik ben. Het zal tussen de 1,66 en 1,67 zijn. Ik ben niet heel erg klein maar ook niet heel erg groot!

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? 'Ooh nee, een heel verslag voor Engels maken!' Met die gedachte loop ik nu nog steeds rond. Ja, dat is niet al te slim.

Waar ben je op dit moment? Op dit moment ben ik thuis! Lekker op mijn kamer aan het bloggen, met een muziekje erbij.

Single/relatie? Ik ben heerlijk single! Zo erg is dat niet namelijk, je kan over alle jongens op deze wereld praten en dat doe ik maar al te graag. Als je in een relatie zit en dat doet zou ik het raar vinden.

Beschrijf je zelf kort maar krachtig: Een hyper knuffelkind. ( Ik wil graag iedereen knuffelen )

Guy/Girlcrush: Van een guycrush kan ik er geen een kiezen, dus kies ik maar voor heel B-Brave! Dioni, Jai, Samuel Cassius & Kaj. Mijn girlcrush is zeker Ariana Grande, ze is zo mooi en ik ben echt jaloers op haar uiterlijk!

Wat zou je op dit moment graag willen? Dat is zeker weten een nieuwe telefoon. Mijn telefoon werkt totaal niet meer goed en elke dag gaat het slechter. Ja, op een dag zal ik huilen van verdriet omdat hij is overleden.

Wat is je doel in je leven? Ik denk dat iedereen dit wel zegt, maar dat is gelukkig en gezond blijven/worden! Dat zijn de eerste 2 doelen in mijn leven. Mijn verdere doelen zijn om alles te doen waar ik me goed/fijn bij voel en ik wil heel veel dromen laten uitkomen, van mijzelf en van andere.

Waar ben je bang voor? Voor slangen en spinnen! Brrr... als ik er een zie ren ik gillend weg. In de dierentuin stond ik een keer bij de slangen, maar toen zag ik opeens een hele grote slang liggen die me nog niet was opgevallen, ik schrok zo erg dat ik heel erg begon te gillen! Schaam.

Heb je een rijbewijs? Nee, ik ben nog maar 14, dus ik zal er voorlopig ook nog geen halen. Haha!

Nagellak of lippenstift? Zeker weten nagellak! Ook al heb ik het bijna nooit op, ik heb niks met lippenstift. Ik heb altijd het gevoel dat er iets op mijn lippen zit dat er af moet, waardoor ik het er ook af probeer te halen.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer! De zomer is vrolijk, iedereen is blij en het is lekker weer! S'middags met je hele vriendenclub bij het zwembad zitten en s'avonds lekker met zijn alle chillen en heel veel lol hebben! Ja, de zomer steelt mijn hart.

Wil je ooit gaan trouwen? Absoluut. Alleen al omdat je dan zo'n hele mooie trouwjurk aan mag. Hier in de stad fiets ik wel eens langs een winkel met trouwjurken, een jurk daar is zo mooi, ik moet ooit zo'n jurk aanhebben!

Ben je een healthy-freak? Nee, ik eet alles wat ik lekker vind en ik kijk eigenlijk helemaal niet of het gezond is. Ik kom eigenlijk ook helemaal niet snel aan, dus oppassen hoef ik niet. Al weet ik natuurlijk wel dat sommige dingen niet goed voor me zijn, maar die eet ik dan ook niet te vaak.

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Twee jaar geleden kreeg ik telkens donkerder haar, toen ben ik begonnen met het verven van mijn haar. Ik heb het heel lang blond gehad. Vorig jaar besloot ik dat ik toch maar eens naar mijn eigen haarkleur wilde gaan en heb ik het uitlaten groeien. Mijn eigen haarkleur is bruin, en nu heb ik een lange blonde dipdye :p Mijn haar komt net iets over mijn schouders, ik wil mijn haar graag een stuk langer laten groeien!



Welke kleding of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik heb laatst flink geshopt en op dit moment kan ik niet echt iets bedenken dat ik heel erg mis. 

Heb je tattoos? Nee, ik ben nog maar 14 en ik ben ook niet echt het type meisje dat een tattoo zou nemen. Misschien later als ik ouder ben dat ik er wel een neem, maar dat zal dan niet heel erg groot zijn maar klein en subtiel. Maar dat zal dan nog wel een paar jaar duren! :p

Heb je piercings? Het enige dat ik heb zijn gaatjes in mijn oren. Ik zou een helixpiercing krijgen en dat had ik toen verteld in mijn klas. Nadat ik het had verteld hebben een aantal mensen het ook genomen en toen vond ik het niet meer zo speciaal dus nu hoef ik het niet meer.

Draag je een bril? Nee! Niet meer, sinds 2 en een halve maand heb ik lenzen. Alleen s'avonds en s'ochtends draag ik soms nog even mijn bril.

Wat is jou perfecte pizza? Een pizza met tonijn! Daar ben ik dol op. 

Favoriete eten/drinken? Mijn favoriete eten zijn zeker de spare-ribs uit mijn ooms restaurant! Helaas ben ik daar al heel lang niet meer geweest en heb ik ze vorig jaar voor het laatst gegeten, maar ze zijn heerlijk. Mijn favoriete drinken is coca cola vanille, ik hou van die smaak!

Wat is je favoriete parfum? Mijn favoriete parfum is Catch me van Cacharel. 

Wat is het laatste wat je kocht? Boter. Dat moest ik van mijn moeder halen bij de Albertheijn omdat ze het vergeten was. 

Wat deed je vanochtend om 08:00? Toen sliep ik. 

Favoriete ijsje? Deze vraag is heel erg lastig, aangezien hier in de stad echt een hele goed ijszaak zit! Ik kan nooit kiezen wat ik neem, maar ik denk dan toch dat ik voor witte chocolade ijs ga. 

Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op? Ik ben meestal rond 9 uur wakker, voor dagen dat ik vrij ben is dat wel redelijk vroeg.

Met hoeveel kussens slaap je? Ik slaap met twee kussens!

Ben je een ochtend of een avondpersoon? Ongetwijfeld een avondpersoon, van mezelf ben ik redelijk druk maar hoe later het word hoe gekker en drukker ik word. 

Ben je geordend of rommelig? Sowieso rommelig. Ik probeer alles netjes te houden als ik het heb opgeruimd maar een dag later ziet het er weer precies hetzelfde uit. 

Wat wil je op dit moment graag zien? Een concert van B-Brave! Ik heb ze sinds Februari niet meer gezien en eerlijk gezegd mis ik ze wel een beetje. 

Wat mis je op dit moment? Een leuk persoon die naast me zit, waar ik mee kan lachen gek doen en praten. 



Ben je verlegen? Vroeger wel een beetje, maar nu echt niet meer! Ik leg snel contact met mensen en praat snel hun oren van hun kop af. Als ik iemand buiten zie die me aardig lijkt ga ik daar gewoon op af om een gesprek te voeren en als ik lang in de rij moet staan voor een concert leg ik ook snel contact met andere, dat vind ik eigenlijk wel heel leuk van mezelf!

Heb je een accent? Ik ben in Zeeland geboren maar ik ben naar Gouda verhuisd toen ik 7 was. Gek genoeg heb ik een Goudsaccent en een Rotterdamse R. 

Zussen/broers, hoe oud? Van mezelf ben ik enigskind. Maar ik heb 2 stiefbroers van 23 en 20. 


Dit was de tag! Ik hoop dat jullie mij nu wat beter kennen en dat jullie het leuk vonden!
Alle foto's heb ik zelf gemaakt. En dat wil ik ook als voornemen voor mn blog nemen, alle foto's zelf maken.
Ik zal proberen elke week sowieso een nieuwe post te plaatsen en als het kan wat vaker. Ik wil er een vaste dag voor uitkiezen, maar ik moet nog even kijken welke dag daar handig voor is.

Knuffels, 

Romy 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten